! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
13 Tem 2010

Çakıllar

(1)
Bartın/Çakraz'da sahilde dolaşan çakıl taşları...

Sırasıyla
1: Gölgem Var Yalnız Değilim
2: İkili
3: Aile

Daha fazlası için Fotoğraf Blogunu ziyaret edin.






(2)













(3)

3 Yorum:

Zamandan Sızan...KIYMET dedi ki... 15 Temmuz 2010 09:47  

Ömer bayıldım.

Ömero dedi ki... 15 Temmuz 2010 10:14  

Teşekkürler Kıymet hanım... :)
Aslında Bartın/Amasra-Çakraz-Akkonak üçlemesinden çektiğim başka kareler de var. Onları da zamanla paylaşma fırsatım olur umarım.

Bu arada ben dinlencedeyken sizin doğum gününüzdü. Döndüğümde baktım blogunuza :) Ne güzel ki varsınız, gülüşünüz eksilmesin hiç...
Blogunuza da bir şeyler yazmak istedim, aceleye gelmesin diye erteledim, Şimdi okula gidiyorum dönüşte yazmışmış olurum.

Bu arada geçenlerde konuştuğumuz Ahmet Uluçay'la ilgili bir küçük yazı yazdım, sizin hatırlatmanız olmasaydı yine arada kaynayıp gidecekti.

Zamandan Sızan...KIYMET dedi ki... 15 Temmuz 2010 11:03  

Merhaba Ömer,
İlgin ve zerafetin için teşekkürler..
Ben de planlıyorum bu yıl sıkıştırabilirsem Çakraz'a gitmeyi bir yeğenim var oranın aşığı.
Bahsetmiş miydim Film de kızın annesini oynayan arkadışımdır Gülayşe Temeltaş DTCF Tiyatro bölümünde hocaydı emekli oldu İstanbul da bir kaç üniversitede hocalık yapmakta şu an..
Ve diğer fotoğraflarını paylaşman sevindirecek beni..

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......