! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
21 Tem 2010

Timothy Prust

Denk geldiğim sitesinde bu iki fotoğrafı oldukça başarılı buldum. Diğer fotoğrafları başarılı olmasa da bu ikisini beğendim.

Aile fotoğrafçılığı gibi bir şey yapıyor sanırım. Çalışmalarından bunu anladım. Kendi ailesinden de epeyi bir kare sergileyen Prust paylaşılmaya değer.

2 Yorum:

Zamandan Sızan...KIYMET dedi ki... 24 Temmuz 2010 09:47  

Senin fotoğrafın daha başarılı Ömer ;)

Ömero dedi ki... 25 Temmuz 2010 13:18  

Başlık fotoğrafımı? :)
Çok teşekkürler... Aslında bir fotoğraf blogu oluşturdum. yakında duyurusunu yaparım. Gerçi fotokritikte zaman zaman yayınlıyorum ama fotoğrafa özgü bir blogum olsun istedim. Yakında yayında.. :)

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......