! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Tatil dönüşü bindiğim otobüs firmasının çıkardığı kültür ve yaşam dergisinde bir şiire denk geldim. Şiirin durduğu yer ve içerik açısından dikkatimi çekmesi, bunu sizlerle paylaşma isteği uyandırdı. Şiiri yazan Turhan Çelik'in bir şair olduğunu pek sanmıyorum ya da şair ama şiirleri pek ulaşılabilir değil. Şiir, bir babadan oğla yazılmış ve olması gerektiği gibi de yalın bırakılmış. Ben her yönüyle sevdim bu şiiri ve Turhan Beyin de bu paylaşma isteğimi hoş karşılayacağını umarak paylaşıyorum.
Yaş Günün

Oğlum, canım benim;
Hayatta varlığımı sürdüren
Kanım benim...
43 yaşın bitti.
Gözümde hâla ilk doğduğun gibi,
Yumak yumak bir çocuksun...
Sevgin yüreğimde gittikçe çoğalan
Çıkarılmayan bir oksun

Sen de babasın,
Bilirsin çocuk sevgisinin ne olduğunu.
Eski bir deyimdir,
Derler ki:
"Ben yanarım evladıma
evladım yanar evladına."
Ben senin için yürekten,
İçin için yandım.
Güzel günlerimiz olacak sandım...

43 yıldır bizi hiç üzmedin,
Hep tek başına yaşamla uğraştın...
Bir ideal uğruna çok koştun...
Aradığını buldun mu bilemiyorum,
Bunun için yeterince gülemiyorum...

Ben bu yaşta olsam bile,
İsterim hiç kalbin kırılmasın,
Yüzün her zaman gülsün.
İnan oğlum,
Arkanda 70'lik baban var,
Hiç de yalnız değilsin.

Turhan Çelik

0 Yorum:

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......