! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
22 Ağu 2010

Tema değişikliği

2008'den bu yana kullandığım ve hayli beğendiğim temayı değişme zamanı gelmişti. Eski tema uzayıp giden bir yapıya sahipken bu yeni tema daha öz ve açılır kapanır başlıklarla uzayıp gitmesi önlendi. Böylece sayfaların daha hızlı açılması sağlandı. Bu temayı şekillendirirken, şablon tasarımcısından maalesef yararlanamadığımdan css'nin altını üstüne getirmek zorunda kaldım ki ben hiç anlamam kod işinden. İçim dışım css olsa da bu sayede site alt yapısının nasıl işlediğini de manüel olarak öğrenmiş oldum. Beğenenler temayı blogun en altında yer alan açıklama bölümünden indirebilir.

Hatıra olsun diye eski sitenin tüm görünümünü kaydettim. Umarım !Anladım Ki'nin bu yeni yüzünü beğenirsiniz. Bu arada bir de fotoğraf blogu açtım. osdfotograf.blogspot.com ilginize.

2 Yorum:

Burcu dedi ki... 24 Ağustos 2010 02:00  

Oldukça güzel bir tema olmuş güle güle kullanın.
Sarı yazıla rbiraz gözü yoruyor ama. Bana mı öyle geldi acaba?

Ömero dedi ki... 24 Ağustos 2010 11:25  

Merhaba burcu, aslında açık griyi denemedim değil fakat bu kez de aşırı derecede monoton bir yazı düzeni oluşuyordu. O görüntüyü kırmak adına sarı kullandım.

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......