! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
27 Eyl 2010

nrn

bugün kötü bir gündü

camları açık tut ama perdeleri kapat
ağustos bitene dek
uyandırma beni

sitesi


Yarım bir intihar girişimi gibi duruyor şiir.Bunu pencereleri açık, perdeleri kapalı hâlde istemesinden anlayabiliriz ve sonra kötü bir günün bitmesi isteği ve beklemek... Bir günü aylara denk getirmek. En sonunda uyanmak, başka bir zamanın, iyleştiren vakitlerine.

4 Yorum:

¿NrN? dedi ki... 27 Eylül 2010 17:08  

yarım bir intihardan ziyade; yenilenme isteği belki de..
yayınlamaya değer gördüğünüz için teşekkürler..

so.. dedi ki... 27 Eylül 2010 18:19  

başka bir zamanın iyileştiren vakitlerine uyanma isteği...tam da yazarın dediği gibi; yenilenme isteği.
çok güzel.

Ömero dedi ki... 28 Eylül 2010 14:57  

Asıl ben teşekkür ederim, bu incelikli bağlamlar için...

crazywomenrosemary dedi ki... 20 Ekim 2010 14:29  

kısa,öz.. ama bir o kadar da derin..yalın,duru bir anlatım...çok hoş..beğendim.

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......