! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
9 Eki 2010

Serçe Parmağım

mekânı tarif edemem
ama bir yerdeyim
içimi dışımı döktüm onlara bakıyorum ama onlar bana bakmıyor
eskiden böyle değildi
zaman, biz farkında olmadan geçerdi

yaz sohbetlerini özledim
bir bahçede gece geç vakitler
esnemeler, arkada cırcır böcekleri, bir bardak çay, eski bilindik akraba konuları
ama aklım hep başka yerlerde
ben bahçede olmayı özledim
sonra sabahın o terli uyanışları
bir yaz sabahı kahvaltısı
sonra işe koyulmamın bitkinliği -ama yine de o vazgeçilmez saadeti-
özledim
hangi yaz bana bunu yeniden yaşatır
kaç bahar heba etsem, bana bir yaz gecesi o eski diyarbakırı anlatır

anılar ahhh anılar
hangi biriniz beni anlar
görünen beni değil, zamanla görünmez hâle gelen beni
hanginiz sözümü harflere ayırdı
ve hanginizin öz geçmişimde yalanı var

serçe parmağımı ojeledim
geçen gün sen sürmüştün ya hani
işte ondan
senin gibi belki hissetmedim
ama seni hissettiğim kesin
garip bir hissiyat bu doğrusu -cinsimden kaynaklı muhteviyatı-
ağrıya yakın ağırlığı
geçer iki gün sonra, sonra izi kalır
-kalbimde derin kırmızılar içinde-

iyi niyetli olmak mahvediyor insanı
bende sesimin yankısı, ben olmamalıyım
heder eder bu insanı
avazı keser, lokma lokma eder
bir küçük haykırmak bile, boğar insanı
o yüzden hepsinin adı anı
iyisi de kötüsü de geride kaldı
ama yine de özledim
yaşadığım o zamanlarda kendimi unutmayı


Ömer Saylık Davutoğlu
temmuz'08

0 Yorum:

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......