! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Niran Ünsal'ın geçtiğimiz günlerde çıkan albümü, sanatçının ortak proje olarak yaptığı en iyi albüm denebilir. Albümde iki parça benim için öne çıkıyor. İlki "Aziz Dostum" diğeri ise "Neyleyim". Bu iki parçanın dışında kalan çalışmalar da yine albümün bütünlüğüne yakışır çalışmalar olmuş. Bu albümde birlikte çalıştığı Ali Osman Erbaşı'da sonrasında geçtiğimiz gülerde kendi albümünü çıkarmış ve hayli başarılı olmuştur. Aziz Dostum parçasına Erbaşı yine sazı ve sesiyle eşlik etmiş, çok da yakışmıştır.

Ey güzel dost, bu parça senin için...


Albümü edinmek ve diğer örnek müzikler için tıklayın.

0 Yorum:

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......