! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
video
Türkünün hareketliliğini anımsadım bu sabah. Önce dilime dolandı, sonrada pazar klasiklerine almak istedim.

Parçayı TRT korosundan seçtim fakat bir de Sinem'in yorumu da dinlenebilir düzeyde olduğundan bir de onu paylaşmak istedim.
Keyifli dinlemeler...









İNCE GİYERİM İNCE (sözleri)

İnce giyerim ince
Pembe yakışır gence
İnsan bir hoş oluyor
Sevdiğini görünce

Of sen yana ben cama
İkimizin resmini
Çıkarsınlar yanyana

Derelerin çakılı
Kimden aldın akılı
Döne döne oynuyor
Ağbeyimin çakırı

Of sen yana ben cama
İkimizin resmini
Çıkarsınlar yanyana

Dereler çakıl taşlı
Ördekler yeşil başlı
Benim sevdiğim dilber
Al yanak kalem kaşlı

Of sen yana ben cama
İkimizin resmini
Çıkarsınlar yan yana
Yöre: Tekirdağ
Kaynak Kişi: Saadet Karaca
Şef: Mustafa Yarıcı

0 Yorum:

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......