! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Yahu iki de bir şu adamın (kurucu Jimmy Wales) site için para istemesinden bıktım. İlk gördüğümde yanılmıyorsam bir iki yıl önceydi ve gerçekten üzülmüştüm. Koskoca interaktif Wikipedia bilgi ansiklopedisi "server" (sörvır yani internet sitesi sunucusu) masraflarını karşılayamaz duruma gelmişti. Bu durum karşısında kurucu Jimmy Wales'in yine aynı yollarla, özel ricalarıyla bağış istenmiş ve ilkinde sanırım milyon dolarlık yardımlar toplamıştı. Bu yardım ricasını benim denk geldiğim kadarıyla 3. kezdir yapıyor ve ben kıl kapmaya başladım. Bir devlet kuruluşu ya da bir vakıf ya da her ne ise birileri şu sitenin sörvırlığını yapsın ve iki de bir çıkıp gene parasız kaldık, lütfen yardım edin diye demesin. Ayıp yahu insan utanır biraz. Baktın ki olmuyor, isteğini parasal olarak değil de kalıcı bir çözüm olarak iste. Sitenin itibarını da bu şekilde ikide bir acınası hâle getirme.

1 Yorum:

Miyuki dedi ki... 15 Kasım 2010 12:40  

Ah evet bence de çok rezil bir durum :)

http://miyukininblogu.blogspot.com/

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......