! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
kırılan dalların ağrısını almak
için erkenden uyandırdım kuşları
Erol Özyiğit (Ağrılar Defteri şiirinden)

*
bu aşkın adını her yalnızlıkta yeniden koymalı...
Ersan Erçelik (Kırık Hüzün şiirinden)

*
ırak mı sandın filistini
çanakkale içinde
Hakan Kalkan (şiirin adı)

*
boynu bükük kaç çocuktan
varılır bir babaya?
yalnızlıktan boy atan
nahif adama
Hülya Deniz Ünal (Yakın şiirinden)

*
Çelikten yapılmış olan insanoğludur,
tanksa demir yığınından ibarettir.
Lebanon (Lübnan filminden diyalog)

*
Bütün babalar sanırım aynıdır ömer
hiçbir zaman hissedemezsin
en değerli varlıkları olduğunu
hep saklarlar aksi yüzlerini ardına kalplerinin
uzun süre anlam veremedim ben de
bana neden bu kadar kızgın olduğunu
onu ağlarken gördüğüm zamana kadar
işte o zaman fark edersin
bu kırgınlık değil, sadece endişe
eğer bir çocuğum olsaydı
önce karşısına geçip, uzun uzun ağlardım
beni daha iyi anlasın diye
Rina filminden diyalog.

0 Yorum:

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......