! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Omayya Joha (Naci El Ali Büyük Ödülü)
Yazı: "Benim adım Hanzala, seninki ne?" / "Umut !"

27 Kasım cumartesi günü Armada Oteli'nde toplanan jüri 41 ülkeden gelen 400'ün üzerinde karikatürü inceleyerek Naci El Ali ödüllerini açıkladı. Saat 15.00 de toplanan jüri şu isimlerden oluşuyordu...

Leyla Halid, Nedal Hashem (Arap Cartoon), Canol Kocagöz (Homur), Atay Sözer (Homur), Mustafa Yıldız (Homur), Füsun Bandır (FHDD), Tonguç Yaşar (Karikatürist), Metin Peker (Karikatürcüler Derneği), Ayrıca Brezilya'da yaşayan Carlos Latuff da internet üzerinden değerlendirmelere katıldı...

Büyük ödülü Gazze'de yaşayan ve ülkesi sınırlarından çıkamayan Omayya Joha aldı...


Emre Çıldır (Homur Özel Ödülü)
SONUÇLAR:
NACİ EL ALİ BÜYÜK ÖDÜLÜ : OMAYYA JOHA (GAZZE)
HANZALA İNTİFADA ÖDÜLÜ: OMAR ABDALLAT (ÜRDÜN)
HANZALA ÖZGÜRLÜK ÖDÜLÜ: NECMETTİN ASMA (TÜRKİYE)
HANZALA TOPRAK ÖDÜLÜ: MUHAMMED EBU AFEFA (FİLİSTİNLİ ÜRDÜN VATANDAŞI)
HANZALA İNSAN HAKLARI ÖDÜLÜ: JİTET KOESTANA (ENDONEZYA)
HANZALA TAŞ GENERAL ÖDÜLLERİ: 14-17 YAŞ BURHAN DEMİRCAN (TÜRKİYE)
10-13 YAŞ VOLKAN AYDOĞAN (TÜRKİYE)
ÖZEL ÖDÜLLER
FHDD ÖZEL ÖDÜLÜ : AASİD HOUCİNE (FAS)
HOMUR ÖZEL ÖDÜLÜ : EMRE ÇILDIR (TÜRKİYE)
KARİKATÜRCÜLER DERNEĞİ ÖZEL ÖDÜLÜ: BERNARD BOUTON (FRANSA)
KEMAL TÜRKLER VAKFI ÖZEL ÖDÜLÜ : RAHELLEH FARHANGİ (İRAN)
EVRENSEL GAZETESİ ÖZEL ÖDÜLÜ : FADİ ABOU HASSAN (SURİYE)
Kaynak: karikaturhaber.blogspot.com

3 Yorum:

sufi dedi ki... 29 Kasım 2010 22:57  

Bir zamanlar çizdiğim amatör bir karikatürümde "Kadın kasabın vitrinindeki çengellere popolarına gül kondurulmuş erkekleri, vitrin dışına da gülen inek ve koyunları çizmiştim. O zamanlar radikal feministtim. (ne demekse!)Ben bile beğendim o resmi ama, bir yarışmaya gönderemedim. Zavallı denemem soldu ve zaman aşımına uğradı bence.

sufi dedi ki... 30 Kasım 2010 00:02  

Yukardaki yorumu niye mi yazdım? Belki kalemine güvenen bir karikatürist yeniden bu resmi çizer diye.Sevgilerimle.

Ömero dedi ki... 30 Kasım 2010 20:11  

Fikirler zaman aşımına uğramaz, bence hâlâ güzel bir esprisi var. Çizim duruyorsa hâlâ blogda paylaşabilirsin bence sufi...

Üstelik yeniden çizilmesine bile gerek yok aslında. Hikâyesi bile insanın kafasında zihinsel bir resim çiziyor zaten.

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......