! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Bir gözü esirgeyen ve onu gözeten başka bir gözün sözüdür: Gene sürmeler çekmişsin, evler yıkan gözüne...
Azerbaycan'ın yetiştirdiği büyük sanatçılardan biridir Rubaba Muradova. Azerbaycan halk müziğinin önemli yorumcuları arasında yer alır ve sesi tıpkı bir nakış gibi ulaşır dinleyiciye.


Rubaba Muradova / Gitme Gitme Gel

3 Yorum:

Adsız dedi ki... 10 Ocak 2011 20:05  

merhaba, gitme gitme gel adlı eseri epeydir arıyordum gerçekten burada bulduğuma çok sevindim. ancak kendi divshare hesabımdan girdiğim halde dosyayı indiremedim; siz engellemiş olabilirsiniz. acaba bana bu konuda yardımcı olabilir misiniz?

Ömero dedi ki... 30 Ocak 2011 14:49  

Paylaştığım müzik veya telif hakkı içeren unsurları, indirilecek veya kopyalanacak şekilde veremiyorum. İlginiz için teşekkürler...

Adsız dedi ki... 27 Şubat 2011 01:53  

telif hakkı diyen zihniyete aşina değiliz paşam!

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......