! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Göklere çıkartılan ve merakla beklendiği iddia edilen bu seneki Pirelli Takvimi'ni hiç ama hiç beğenmedim. Sözüm ona moda dünyasının imparotoru olan modacı Karl Lagerfeld çekimlerini yaptığı takvim fotoğraflarının abartılacak hiçbir şeyi yok. Okadar güzel kadınla erğeği bir kütüpaneye toplarsan, bırak fotoğraf çekmeyi takvimi bile yapmasan olur. Bana güzel olmayandan güzel bir şey çıkar Karl Lagerfeld ve ben de sana fotoğrafçı diyeyim...
Gerçi bu tür işverenlerde amaç, etkilemektir. Nasıl olursa olsun. Dikkat çekmek, söz ettirmek...
Resmi sayfası için tıklayın.
Haber ayrıntısı için tıklayın.

0 Yorum:

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......