! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
(Bu oyun, yazarın “Çatıdaki Yarasa” ve “Bildiğiniz Şeyler” adlı oyunlarından uyarlanmıştır.)


Hayatımız kendi ‘seçim’lerimizle şekilleniyor? Çevremizde olup biteni ‘anlıyor’ ve yaşamımıza ‘kendimiz’ yön veriyoruz? ‘Özgür irademiz’ ve ‘gelişkin aklımızla’ biçimlendirdiğimiz bir hayatı yaşıyoruz? Böyle yaşamak ‘kaderimizde’ var?


O zaman neden sürekli şikayet ediyoruz? Her şey istediğimiz gibi yolunda gidiyorsa, neden mutlu değiliz?


“Suçluyum, biliyorum… Bütün İstanbul’u ve Marmara’yı delmelerine sebep olacağım… Haydi delin ve bölün… Haberlerde de var… Delinme ve bölünme başladı… Ve ben ölüyorum… Ülke batıyor… Delik bir kayık gibi… Beni canlı canlı yiyecekler… Çok iyi… Bütün ülkeyi iflas ettirdim… Sadece ailemi değil… Koskocaman ülkeyi… Hatta Başbakanı… Tabii öfkeden çıldırıyordur… Tam da krizden karlı çıktık derken… Beni yemeleri gerekiyor… En iyisi bu… Herkes haklı… Bana hizmet ediyorlar… Ben ne yapıyorum… Ben suçluyum… Suçlu benim… Destek olmadım… Beni yiyecekler… Yeşiller… Ve bu yeşil yılanlar beni ağır ağır küçük küçük ısırıklarla kemirecekler…”










Yazan: Vala Thorsdottır

Türkçesi: Semih Çelenk, Ayşe Üner

Uyarlayan-Yöneten: Harun Güzeloğlu

Yönetmen Yardımcısı: Karden Kasaplar

Müzikler: Ray Charles, Kemal Günüç

Dekor-Kostüm Tasarım: DAO

Kostüm Uygulama: Nazan Ön

Işık Tasarım: Emrah Yıldız

Grafik Tasarım: Yener Yentek

Fotoğraf: Sonay Yavuz

Oynayanlar: Aslı-Aliye Karahan, Salon Görevlisi-Gökçe Laçin, Gizem Gürer, Işık Teknisyeni-Hüseyin Koçak, Barmen-eskiyeni kabile

Tek Perde (75 dk.)

Levent Optik’e katkılarından dolayı teşekkür ederiz…




OYUN TARİHLERİ
02 MAYIS P.tesi (Saat: 20.00)
Eskiyeni – aRt Kat
İnkılap Sk. No:6 Kızılay – Ankara


REZERVASYON ve İLETİŞİM
0 554 596 24 01

GİŞE
www.mybilet.com
Nazım Hikmet Kültür Merkezi (Piraye Kafe)
İmge Kitabevi



--
DEĞİŞİM ATÖLYESİ OYUNCULARI 10.YIL
Konur-2 Sk. 38/2 Kızılay-ANKARA
0312 417 14 05 - 0554 596 24 01
degisimveatolyesi@gmail.com
www.atolyedegisim.com

0 Yorum:

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......