! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Özellikle Rus doktorların tavsiye ettiği kalp ve damar hastalıkları reçetesi mucizevi sonuçlar veriyor. Bitkilerle doğal tedavi yöntemine son derece önem veren Rus tıp dünyası, bu formülü yüzlerce yıldır kullanıyor ve son derece başarılı sonuçlar elde ediyor. Limon suyu ve sarımsakla yapılan karışım, damar sertlikleri, damar yağlanması, damar tıkanıklıkları ve tansiyon gibi sorunları kalıcı olarak ortadan kaldırıyor.

Türkiye'deki bazı doktorlar da hastalarına bu formülü öneriyor.






EVİNİZDE KENDİNİZ YAPABİLİRSİNİZ

- 2 Litre hiç su katılmamış sıkılmış limon suyu

- 40 diş soyulmuş ve ezilmiş sarımsak (Mümkünse Anadolu'da yetiştirilmiş ithal olmayan sarımsaklardan)

- Ağzı sıkı kapanan koyu renkli -ışık almayan- bir kavanoz (2 litrelik pet şişeler de kullanılabilir, ama cam kullanmanız tavsiye edilir)


HAZIRLANIŞI

2 Litrelik kavanoz ya da pet şişeyi dolduracak kadar limon satın alın. Limonların suyunu iyice sıkıp şişeye doldurun. Soyulmuş 40 diş orta boy sarımsağı yıkamadan ve ezerek limonun içine atıp şişenin kapağını sıkıca kapatın. 25 gün boyunca normal serin bir yerde tutun ve her gün birkaç kez çalkalayın. Yaklaşık 25 gün sonra sarımsakların limon suyunun içinde eridiğini göreceksiniz.

25 gün sonra hazır hale gelen karışımdan her sabah kahvaltıdan yarım saat önce yarım çay bardağı için. Bunu hergün düzenli olarak ve mümkünse aynı saatte yapın. Bu karışımın içine asla başka bir madde (şeker, tuz, tatlandırıcı vs. katmayın)



YÜZDE 100 KANITLANMIŞ FAYDALARI

1- Tüm damar iltihaplarını (vasküler) tedavi ediyor, tıkanan damarları açıyor, damar sertliklerini ve hipertansiyonu
önlüyor.

2- Kolesterol ve lipidi düşürüyor, zararlı yağların yakılmasını sağlıyor, kilo verdiriyor (bazal metabolizmayı hızlandırıp yağların yakılmasını sağladığı için iştahı açıyor.), vücuttaki şeker oranını dengeliyor, pankreasin yenilemesini sağlıyor.

3- Böbrek ve safra taşlarını eritiyor, idrar söktürüyor, vücuttaki şişkinliği yok ediyor ve dokularda ödem oluşmasını engelliyor.

4- Helycobeacter pylori adlı ülser mikrobunu öldürerek mide ve oniki parmak bağırsağı ülserinin kesin tedavisini
yapıyor.

5- Tüm romatizmal iltihabi önleyor, her tür romatizmal ağrıları dindiriyor, kireçlenmeyi önlüyor, eklem yüzeylerinin
yenilenmesini sağlıyor ve her türlü ağrıyı kesiyor.

6- Beyin hücreleri ve tüm sinir sistemlerini yeniliyor, sinirdeki aksiyon potansiyelini düzenleyip ileri-refleks hızını artırıyor, felç ve inme riskini azaltıyor.

7- Vücudun bağışıklık sistemini son derece mükemmel hale getiriyor ve her türlü alerjiyi, özellikle de damarsal kökenli ve strese bağlı cilt alerjilerini kökünden engelliyor. Kanser oluşumlarına karşı tüm vücudu koruyor.

48 Yorum:

Burcu dedi ki... 25 Mayıs 2011 09:21  

Çok yararlı bi bilgi, bir rus arkadaşım bahs etmişti ama tarifini kayıp etmiştim. Hatırlattığın için teşekkür ederim.

Adsız dedi ki... 25 Mayıs 2011 11:04  

yazinin kaynagini da eklerseniz daha inandirici olacagina inaniyorum, tesekkur ederim.

Ömero dedi ki... 25 Mayıs 2011 12:50  

e-postamdan değerlendirdiğim için kaynak bulamadım ama mantığın kabul etmediği bir bileşen ya da süreç değil diye düşünüyorum.

Ömero dedi ki... 25 Mayıs 2011 13:00  

Limonun faydasından bahsetmek yersiz olur sanırım buradaki esas sarımsaktır. Sarımsak doğal antibiyotiktir. yani gribal durumlarda doktorların bizlere verdikleri antibiyotik hapların içindeki şeydir sarımsak. Meselâ soğan ise doğal ağrı kesicidir. Bu iki mucizeyi sırf kokuları yüzünden insanlar pek tüketmeyi tercih etmez. Oysa soğan gillerin hepsi de çok faydalı bitkilerdir. Bu tür faydalı hiçbir şey güzel kokmaz ya da tadı çok ağır veya acı veya daha başka bir kerameti vardır. Hiçbir ilacın hem faydalı hem de tadı güzel olduğu görülmemiştir (: Adı üstünde ilaç, her ilacın kendine has bir eziyeti vardır ve ancak bu eziyete katlananlar tedavi sürecinden olumlu sonuçlar alır. Neyse başınıza doktor kesilmeden yanıt vermeyi bitireyim...

En azından denenebilir bir bileşen, görmek tatmak lazım...

Adsız dedi ki... 27 Mayıs 2011 00:57  

tesekkur ederim.

A.Şahin dedi ki... 30 Mayıs 2011 16:13  

Denemeye değer en azından, zira limon ve sarımsağın zararlı olacağını düşünmüyom.
Yararlı ve kullanışlı bi bilgi, teşekkürler.

Adsız dedi ki... 12 Haziran 2011 04:57  

Babam icerdi bu karisimi kolestrolunu dusurmek icin ve cok ıse yarardi. Kokusundan da biz bayilirdik orasi ayri :)

Adsız dedi ki... 23 Temmuz 2011 18:34  

Arkadaslar yılda kac kez tekrarlamak gerekir?

Ömero dedi ki... 24 Temmuz 2011 06:39  

Kış aylarında sürekli kullanılabilir. Diğer zamanlarda da tercihe göre süre uzatılabilir. Bir anlamda size bağlı...

Adsız dedi ki... 14 Ocak 2012 19:51  

antibiyotik, biyotik biyotik olmayan demektir.

Adsız dedi ki... 26 Ocak 2012 09:53  

mrh

Adsız dedi ki... 30 Ocak 2012 16:04  

süper bişey

Adsız dedi ki... 19 Mayıs 2012 10:52  

deneyin , memnun kalmazsaniz paraniz iade :D

Adsız dedi ki... 24 Haziran 2012 11:40  

Ben yaptım, sarımsaklar (iyice ezerek koydum) erimedi, erimezse ne olur etki etmez mi?

Ömer_SD dedi ki... 24 Haziran 2012 15:55  

Etki eder...

Adsız dedi ki... 7 Temmuz 2012 18:03  

2 lt lik kap bulamadım 5 lt likte yapsam olmaz mı ?

Servis dedi ki... 11 Temmuz 2012 09:46  

Paylaşımlar çok güzel ve yararlı gerçekten.Benq servisi olarak takipteyiz biz de.

Adsız dedi ki... 5 Kasım 2012 18:54  

2 litrelik olmazsa olmaz..

Adsız dedi ki... 5 Kasım 2012 18:56  

2 litrelik kap bulamazsaniz, kesinlikle yapmamalisiniz.
Hic olur mu oyle sey.!?
Aaa..!
Aşk olsun.
Darilirim ama..!

Adsız dedi ki... 13 Kasım 2012 19:08  

ben 40 disten fazla koydum sarimsagi bide ezmedim bi sıkıntı olurmu

Adsız dedi ki... 13 Kasım 2012 19:09  

ben 40 disten fazla koydum sarimsagi bide ezmedim bi sıkıntı olurmu

Ahmet Göktaş dedi ki... 9 Mart 2013 07:47  

Arkadaşım şeker hastası, bu karışımı yaptı.kullandığı süre içerisinde hem rahatladı.hemde hissedilir derecede şeker hastalığı onu fazla etkilemedi.merdiven çıkamazken daha rahat yürümeye başladı...şimdi tekrar karışımdan yapmayı düşünüyor..

Adsız dedi ki... 28 Mart 2013 12:16  

Bende hasta yatalak kizim icin yaptim ve bir gun evvel kullanmaya basladim..insaAllah faydasini goruruz..yanliz kokusu cok kotu gun boyu evi kokutuyor faydasi olacaksa kokuya raziyiz..

Adsız dedi ki... 24 Temmuz 2013 15:36  

ben hazırladım yaptım ama içmeye cesaret edemedim çok fena kokuyo :)

Adsız dedi ki... 7 Ağustos 2013 14:05  

karışım 25 gün sonunda kullanılmaya başlandığı zaman şişenin buzdolabında saklanmasında herhangi bir sakınca var mı

Ömero dedi ki... 7 Ağustos 2013 16:25  

Serin bir yerde kaldığı sürece problem olmaz, ama bulunduğunuz ortam serin bir yer değilse buzdolabında kalmasında bir sakınca yok.

cemile dedi ki... 12 Eylül 2013 16:06  

beyincikteki damar tıkanıklığına faydası oluyormu

Adsız dedi ki... 26 Ekim 2013 19:38  

Antibiyotik kullanilirken icilebilir mi yani ilac icerken bi zarari varmi

Ömero dedi ki... 28 Ekim 2013 11:05  

Herhangi bir ilaç kullanıyorsanız, doktorunuza danışarak böyle bir karışımdan bahsediniz ve kullandığınız ilaçlarla olumsuz tepkimeye girip girmeyeceğini doktorunuza danışınız. Geçmiş olsun...

Adsız dedi ki... 28 Ekim 2013 22:57  

ben de yabtım bu karışımdan ama sarımsaklar hala erimedi aradan 28 gün geçti sarımsakları robotla parçaladım herhangi bir sakıncası varmı

Ömero dedi ki... 29 Ekim 2013 00:38  

Sarımsakları eritmeye çalışmayın. Kastedilen pörsümesidir yani sarımsağın kendini bırakmasıdır. Ezilmesi limonun kalitesine ve sarımsağın sertliğine ya da tazeliğine göre değişebilir. Siz her gün bir iki kez çalkalayın, yine de sarımsaklar yumuşamıyorsa 28 gün sonrasında her gün bir iki diş ekmek arası yayıp yemiş olun... aynı etkiyi verecektir.

Adsız dedi ki... 10 Kasım 2013 15:45  

Ben yaptım ve iki gün önce içmeye başladım ancak sarımsaklar hiç erimedi ve 25 gün dolapta beklettim bozulma ihtimalini engellemek için,dolapta beklemiş olması bir sorun teşkil eder mi??

Adsız dedi ki... 14 Kasım 2013 09:56  

Ben bu karisimi cok onceden duymustum ama yeni yaptim sanirim on gun oldu ama bn sarimsaklari ezmeden bicagin ucuyla delerek koydum sisenin disini da aleminyum folyo ile kapattim sarimsaklari ezmemis olmam etkisini degistirir mi

Ercan Coşkun dedi ki... 22 Kasım 2013 08:57  

Bu karisimin allerjik astıma faydası olur mu

Adsız dedi ki... 1 Aralık 2013 12:40  

merhaba.sabah kalktığımda ilk işim iki bardak su içmektir.vucudumuzun,organlarımızın sağlığı için buna dikkat etmeye çalışıyorum...bu mucizevi karışımı da suyu içtikten yarım saat sonra içiyorum..kahvaltıdan yarım saat öncesine ve her gün aynı saatlerde içmeye özen gösteriyorum.ama aklıma takılan bir şey var. en kaliteli faydayı sağlayabilmem için sudan önce karışımdan mı içmeliyim? bir şey fark eder mi?

Adsız dedi ki... 6 Aralık 2013 07:46  

merhaba ben meyvelerin çekirdeklerinin de faydası var mantığıyla çekirdekleri de karışıma ekledim ama katmamak gerekiyormuş hata yapmışım acaba zararı olur mu yada boşuna mı yapmış oldum merak ediyorum bugün de içmeye başladık teşekkürler

Adsız dedi ki... 10 Aralık 2013 19:24  

meraba bende yaptım karısımı sabah ıcemıyorum aksam yatmadan once ıcsem faydası olurmu lutfen cevap verırmısınız tesekurler

Adsız dedi ki... 25 Aralık 2013 05:48  

Kortizon tedavisi surerken de kullanilmasi uygun mudur? Ve karisimin yakin bir akrabamda cok iyi bir etki biraktigini gordum surekli seyiren gozu nerdeyse hic durmadan ama kapanacakti gozu faydasi olduguna bizzat sahit oldum simdi kendim hazirladim fakat ben behcet hastasiyim kortizon tedavisi uygulaniyor buayada ilac var daha kullandigim yan etkisi olurmu?tskler

levent koçer dedi ki... 31 Aralık 2013 19:42  

Arkadaşlar ben içtim cinsel istegim aşırı arttı vieagra mübarek eşim evi terk etti benden söylemesi

Adsız dedi ki... 8 Şubat 2014 22:46  

Ben yaptim tadi çok güzel ve çok keskin vücudu inanilmaz derecede dinç yapiyor

Adsız dedi ki... 21 Şubat 2014 18:40  

Bende yaptm ve sarimsaklar bikactanesi haric eridi ve butun koydugm halde bugun basladm icmeye umarm faydasi olur zayiflamaya

derya derya dedi ki... 24 Şubat 2014 13:40  

selam babam damar tıkanıklığı hastalığıyla uğraşıyor en son stentler bile tıkandı şimdi coumadin kullanıyor ama bizde bu karasımı yaptır içinrmeye başladık kan değerlerini iki günde etkiledi şimdi sizce coumadini bırakıp bitkisele mi devam edeyim yoksa coumadine devam edeyim mi tıp mı alternatif tıp mı karar veremedim ilgilenirseniz sevinirim ....

Adsız dedi ki... 21 Nisan 2014 23:07  

Sedef'e olumlu bir etkisi varmıdır?

Adsız dedi ki... 17 Mayıs 2014 16:00  

1 litreye 20 yaptım, Ortam serin güneş almayan yerde hergün çalkalama yeterli olmasa da ; ERime fazla olmadı ama, Kapağı açtığımda büyük bir patlama sesiyle gaz çıktı sonra gazoz gibi köpürüp dışarıya taştı; bir ölçü içtim sanki midem serinledi bir hafiflik hissetim. Sonuç herhalde yararlı olur.

sefa koşargelir dedi ki... 14 Haziran 2014 18:59  

biz de iki litre limon suyu için 40 diş sarımsak kullandık sarımsakları ezip ekledik 26 gün beklettik ayrıyeten her gün çalkaladık fakat sarımsaklar erimedi ve kokusu da çok ağır problem ne olabilr acaba fikriniz varsa paylaşabilirseniz çok memnun kalcaz şimdiden teşekkürler

Adsız dedi ki... 22 Haziran 2014 14:43  

Akciğer rahatsızlıklarınada iyi gelirmi

Adsız dedi ki... 11 Temmuz 2014 11:34  

Faydaları arasında strese bağlı cilt alerjileri için faydalı olduğu söyleniyor bizde sedef için deneyeceğiz.vucuda rahatlık dinçlik veriyor deniliyor umarım faydası olur.

adem koklukaya dedi ki... 8 Eylül 2014 11:43  

Hamileler kullanabilirmi

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......