! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Kocaeli'de 22 yaşındaki engelli bir gence verilen akülü araç törenden dakikalar sonra elinden alındı. Aracı alan gençlerden 22 yaşındaki Hasan Akçam, Gebze Engelliler Derneği Başkanı Aykan Açıkel'in kendisini kullanarak rant elde etmeye çalıştığını, kendisine verilen akülü aracın ise aynı gün elinden alındığını söyledi. Engelli genç, "O sabah telefonla beni arayan Başkan Aykan Açıkel bana akülü araç verileceğini söylemişti. Çok heyecanlandım. Ben güçlükle yürüyebiliyorum. Bu araca gerçekten ihtiyacım vardı. Gebze Kaymakamlığı'na geldik. Orda basın karşısında bize akulü araçlar verildi. Basın programdan ayrıldıktan hemen sonra aşağıya indik. Dernek Başkanı araçtan kalkmamı ve bu aracın başka birisine verileceğini söyledi. 'Neden?' diye sorduğumda ise benim bu aracı kullanmama elverişli olmadığımı söyledi." dedi. Gebze Engelliler Dernek Başkanı Aykan Açıkel gencin yürüyemez raporu olmadığını, bunun da gözlerinden kaçtığını öne sürdü. Oktay YAŞAR /DHA

video

1 Yorum:

İLug@ dedi ki... 18 Ağustos 2011 02:05  

traji komikliğe bakar mısınız..

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......