! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
İstanbul Üniversitesi Kulak Burun Boğaz Anabilim Dalı olarak 12 yaş altı işitme problemi olan, maddi durumu kötü, hiçbir sağlık güvencesi olmayan fakir çocukların tüm tedavisini ve kullandıkları işitme cihazını ücretsiz karşılayacağız.

Çevrenizde bu tür çocuklar varsa lütfen benim telefonumu verin.

SEMA ONAY (Rektör Asistanı)
Cerrahpaşa Tıp Fakültesi Yurtiçi Yaryın Koordinatörü
Cep Tel: 0543 xxx xxxx - 0532 xxx xxxx

3 Yorum:

Lipsum dedi ki... 8 Aralık 2011 23:39  

Selamlar,

Yazın ben de şöyle bir yazıya denk gelmiştim, tam da bu duyuru ile ilgili. 2006 yılından beri dolanıyormuş internette bu duyuru. Okumak da fayda var sanırım.

http://yalansavar.org/2011/07/26/cerrahpasa-universitesi-isitme-cihazi-dagitiyor/#more-122

Ömero dedi ki... 9 Aralık 2011 09:46  

Teşekkürler Lipsum, bu şekilde neden yalan haber yayma ihtiyacı duyulur anlayamıyorum. Sırf o kurumdan birilerini rahatsız etmek ya da o tel artık kime aitse onu taciz etme hırsıyla yapılmaya değer mi? Çok yazık. Konuyu silmeden içeriğini düzeltim. Başka görenler de daha çok yaymasın...

Lipsum dedi ki... 9 Aralık 2011 21:56  

Önem verdiğiniz için ben bir okuyucu olarak teşekkür ederim. Denk gelen okuyucular en azından başka yerlerde denk geldikleri anda daha bilgili olmuş olacak.

Niçin böyle bir yalan haber duyurulur bilinmez; ama siz gibi birçok kişinin iyi niyetli halini kullanıp, bizlerin içindeki insanlara yardım etme isteğini günden güne ortadan kaldırmamaları tek dileğim.

Sevgiler, selamlar.

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......