! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-


(Playlist şeklinde hazırlanmıştır, tıklayın ve halk müziğinin koro ayrıcalığına varın)
Büyük bestecimiz Ahmed Adnan Saygun'un eşliksiz koro için hazırlanan bu çoksesli halk türküleri, çağdaş Türk müziğinin en güzel eserleri arasında yer almaktadır. Bu eserlerin bazılarını, koro konserlerinde dinlemiş veya TRT radyolarından duymuş olabilirsiniz. Ama bunların pek çoğu, ilk kez günyüzüne çıkarılıyor ve tümü dünyada ilk kez CD olarak yayınlanıyor. Saygun'un CD'sinde, Çoban Armağanı, Dağlardan Ovalardan ve Bir Tutam Kekik adlı koro albümlerinden 18 eser yer almaktadır.

Saygun'un Türküleri, şef İbrahim Yazıcı yönetiminde, Kültür ve Turizm Bakanlığı Devlet Çoksesli Korosu tarafından seslendirimiştir. Solistler: Bas Tuncay Kurtoğlu ve soprano Şule Köken.



Çoban Armağanı Op. 7 (1933):
1- Sille
2- Ak Koyun
3- Bebek Oy
4- Karadeniz
5- Kevenk Yolu
6- Altun Yüzük

Dağlardan Ovalardan Op. 18 (1939):
7- Asker Oldum Piyade
8- Ayşem Nerden Geliyon
9- Kozanoğlu
10- Ay Doğar Giresun'dan
11- Çaktım Çaktım Almadı
12- Ağıt (Hem Okudum Hemi Yazdım)
13- Konya Oyun Havası
14- Evlerinin Önü
15- Havuz Başının Gülleri
16- İzmir Zeybeği

Bir Tutam Kekik Op.22 (1943):
17- Çanakkale Türküsü
18- Katibim Türküsü Üzerine Varyasyonlar

Albümü edinmek için: www.esenshop.com/detail.aspx?id=52490

0 Yorum:

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......