! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-


Nuri beyi bu filmden ötürü öncelikle kutlarız, ilkin filmin adında Anadolu kelimesini kullandığı için... Filmi herkes gibi benim de beğendiğimi ilave ederek filmdeki iki unsura değinmek istiyorum. İlki Yılmaz Erdoğan, ikincisi ise Erdoğanın taşıdığı telsiz...

Yılmaz Erdoğanı belli bir kitle, bile bile sevmez (bazıları da bilmeden sevmez). Bense kendisinden ziyade şiirleriyle ilgilendiğim için, onları gayet iyi bulurum. Kendi projelerinde de kendine biçtiği rolleri de başarılı bulurum amma ve lâkin Anadoluda ki rolünün gereksizliği beni rahatsız etti... Filmde bir komiserden ziyade Erdoğanın kendisi izlendi, Nuri beyin bunda bir hatası olduğunu sanmıyorum. Yılmaz bey doğal olmaya çalışmış fakat hata yapmış. Haa şöyle de bir durum var, Yılmaz beyi bilmeyenler için bir problem yok (: sorun onu az çok tvde orda burda görmekle ilgili... Yani daha iyi rol kesebilirdi.

İkinci konu telsiz,
Yılmaz Erdoğanın film boyunca elinde taşıdığı ama trılilit diye ötmeyen telsiz,,, telsiz dedin mi ötmeli (: Bundan vazgeçtim, film argümanı açısından yanlış geliyor bana. Yani bir nesne veya bir durum filmde boşuna gösterilmez, gösteriliyorsa mutlak bir işlevi vardır ki bizim telsizle kimse haberleşmiyor, dolayısıyla  ötmesine de gerek yok gibi bir alt mesaj da doğrusu almadım. Filmdeki rolün polis olduğuna vurgu yapmak için doldurulmuş bilgi yığını. Oysa bu yönteme hiç gerek yok. Örneğin filmdeki doktor, üzerinde önlük mü vardı, yooo... işte kastettiğin nokta bu... iki gereksiz unsur... Yılmaz ve Telsizi

Not: Filmin adının yazılışı: Bir Zamanlar Anadolu'da

0 Yorum:

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......