! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
15 Mar 2012

Aşkın Gözü

her şey çok değişti
artık küçük şeyler yetmiyor büyük zamanlara
belki de biz küçüldük
ama fark etmedik
gözümüzden sakındığımız ne varsa
artık gözümüze batıyor

her şey çok değişti
artık yemekler acı gelmiyor insana
ve aşkın gözü asıl şimdi kör
insan nereye baksa artık kendini görüyor
kendinden bir parça
paramparça oluyor insan bu yaşta

her şey çok değişti
artık sakladığımız ne varsa bir bir ortaya çıkıyor
yokmuş öyle bir yer
o hep gitmek istediğimiz yer
davulun sesi yani
artık uzaktan da hoş gelmiyor

her şey çok değişti
artık kelimeler kâğıtta yazıldığı gibi duruyor

ÖSD
Mart - 2012

1 Yorum:

venüs'ün kalbi dedi ki... 15 Mart 2012 19:07  

hiç bir şey çocukken olduğu kadar kusursuz değil. çocukken odam daha büyüktü çünkü ben daha küçüktüm. herkes mükemmeldi çünkü ben eksiktim. aklımız yettikçe farkediyoruz herşeyi. biz büyüdükçe nefsimizde büyüyor ve onu doyurmak çok zorrr...

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......