! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Love Me Back adlı parçası ve yeni çekilen tanıtım klibi internetteki yerini aldı, aldı almasına da ben şarkıyı pek sevmedim, çocuk şarkısı gibi bir melodisi var sanki. Üstelik Can Bonomo'nun hemen hemen her şarkı da yaptığı ayaklı zıplama hareketleri bu şarkıya hiç oturmamış, bana pek iyi koreografi gibi gelmiyor...

Eğer bu şarkı kazanır veya dereceye girerse büyük olasılıkla politik nedenlerden dolayı olur. Bi de bakıyorum parça için hep olumlu sözler havada uçuşuyor, Hâdise'nin zamanında katıldığı parça bile daha güzeldi... Neyse, bakalım sonuç nasıl olacak, izleyip göreceğiz...

0 Yorum:

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......