! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
31 Mart-1 Nisan

Kırık bir kalple geçirdi 70 yılı babam.
ben onu yüzüyle rüzgarı öperken tanıdım
bir kuyudan deniz çekerken.
Benden önceydi bu
başka bir acının kenarında.
Konuşmam için unutmam gerekti bildiğim masalları.



Ben onu bir ağaçtan orman yaparken gördüm
sırtındaki acıdan ilişirken hayata.
Unuttuk kaç kişi olduğumuzu
hep bir eksik çıktık sayımlarda.
Bitkilerden ve yaban otlarından söz ettik.
Sarmaşık bir şeyler vardı ömrümüzde

Bir fotoğrafa bakamıyorken tanıdım babamı.
Kendi ayak seslerini unutan amalar buldum.
Ama anlatamadım göğsüme inen yıldızlara
aslında maviydi gözlerim.
Tel tel çektim gözümün ibrişimlerini.
Babama benzemek için ela yaptım.

19 Mart 07 İstanbul
Abdullah Eraslan


Aslında maviydi gözlerim... Eraslan'ın bu şiiri anı dolu, çocukluk ve sırrı kuyulara düşmüş deniz dolu...
Çok beğendim, yüreğine sağlık....


0 Yorum:

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......