! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
24 May 2012

Aziz Nesin - Belliydi

Sevdin mi beni diye sordun ya
Geceleri kendimden çok sana dua edecek kadar sevdim seni
Sesini duymadan güne başlamayacak kadar
Hiç ağlama şimdi
ikimizin yerine yeterince ağladım ben
Zorlama kendini,
Yaş gelecek kadar yürekli değil gözlerin senin.
Hiç de sevmedin
Nereden biliyorsun diye sorma
Gitmelerinden belli değil mi?

Aziz Nesin

4 Yorum:

Adsız dedi ki... 26 Mayıs 2012 21:23  

"de" yi keşke ayırsaydın...

Ömer_SD dedi ki... 26 Mayıs 2012 23:36  

Hangi de? (:

Adsız dedi ki... 3 Haziran 2012 15:08  

"Hiçte sevmedin" degil, "Hiç de sevmedin" olacak.

Ömer_SD dedi ki... 3 Haziran 2012 15:57  

Haklısınız... artık öyleler!

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......