! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Çin'de akıl sağlığı yerinde olmayan bir kadın 50 bin Yuan'ı paramparça etti. 12 banka çalışanı altı saatte sadece bir banknotu tamamlayabildi

Çin’de bir kadının sinir krizi geçirdiği sırada paramparça ettiği 14 bin liralık banknotu birleştirmeye çalışan banka görevlileri, altı saatte sadece bir banknotu tamamlayabildi. Çin Bankası’nın Siçuan şubesine gelen bir adam akıl sağlığı yerinde olmayan eşinin sinir krizi geçirerek 50 bin Yuan’lık (yaklaşık 14 bin lira) banknotu parçaladığını söyledi.


Paraya eşinin tedavisi için ihtiyaç duyduğunu açıklayan adam, parçalanmış banknotların tekrar birleştirilmesi için çalışanlardan yardım istedi. Bankada çalışan 12 kişi, mağdur adama yardım etmeyi kabul etse de altı saatlik bir çalışmanın ardından sadece bir banknot birleştirilebildi. Çalışanların vazgeçme kararının ardından yırtık paralarla bankadan ayrılan adamın daha sonra bir yardım alıp alamadığı henüz bilinmezken, kriz geçirdiği söylenen kadın hakkında da net bir bilgi yok.

1 Yorum:

acıdan_geçtim_güzelleştim dedi ki... 9 Mayıs 2012 16:17  

adam da birleşemeyen 14 bin lira sonrası kriz geçirip kadını parçalamış olabilir.

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......