! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-


"Kitap uyarlaması filmlerin genel olarak beklentiyi karşılamadığını biliyoruz. Peki, ya kitabın yazarı çekerse o filmi? Aytuğ Akdoğan, 'Bir kadın var, biliyorum' isimli öyküsünü kısa film haline getirdi. Genç yazarın ilk yönetmenlik deneyimi olan filmi biz de sizler için paylaşıyoruz."

Aytuğ Akdoğan

3 Yorum:

jedi lost dedi ki... 15 Kasım 2012 16:00  

Kitabı okumadım, o konuda bir yorum yapamam; ama çok kötü bir film olmuş. Diyaloglar berbat, oyunculuk daha da berbat.

tozludefter dedi ki... 17 Aralık 2012 13:02  

Kısa filmle ilgili bir eleştiride benden;
jedilost'unda belirttiği gibi diyaloglar cidden hem yapmacık hemde oyuncunun kamerada izleyene aktarma gibi problemi varmış gibiydi. Hak veriyorum sonuçta amatörce yapılmış bir çekim, keza oyuncu olarak nitelendirilen kişilerde amatör bir ruhla kamera karşısına geçmişler. Daha profesyonelce yapılabilirdi... (Benim kanaatim)
Kitap konusuna gelirsek, bende kitabını alıp okuma fırsatım olmadı ancak Okan Bayülgen'in programında boy gösterdiğine göre oldukça etkileyici bir kitap olduğunu düşündürüyor insana. 3. baskının başladığını bile ifade ediyor konuşmasında. Hatta almanca'ya çevrilmesi ile ilgili talepte bulunulmuş. Bir de görme engellileri de unutmuyor genç yazarımız. onlar içinde seslendirme olayına soyunacağını belirtti. Ne diyelim, hayırlısı olsun...

kamera sistemleri dedi ki... 1 Haziran 2015 04:30  

Link ölmüş ama ben yine de youtube de aratıp izlemek istedim, oradan da komple silinmiş, sanırım başarısız görüp sildiniz, daha iyisini çekmeniz dileği ile.

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......